Італія лобіює зняття заборони на двигуни внутрішнього згоряння для розкішних автомобілів

Італія лобіює зняття заборони на двигуни внутрішнього згоряння для розкішних автомобілів

18:22 Вересень 8, 2021

Економіка 2250 4 хвилини

Magyar

Італія дуже хоче, щоб Ferrari та Lamborghini змогли отримати звільнення від заборони на двигуни внутрішнього згоряння після 2035 року, оскільки ці автомобілі становлять лише крихітну частку авторинку. Щоправда, вони забруднюють навколишнє середовище набагато більше, ніж звичайні машини.

Нові автомобілі з бензиновими й дизельними двигунами завершують свою епоху, принаймні для Європи, де Європейська комісія встановила кінцевий термін до 2035 року. Однак заборона ще досі перебуває на стадії пропозиції, яка вимагає тривалого процесу затвердження та прийняття членами ЄС.

Серед країн – членів Євросоюзу, які наразі домагаються поблажливості, є й Італія. Вона веде переговори з Європейською комісією про звільнення від заборони, особливо для виробників суперкарів. Про це заявив міністр екологічних перетворень Роберто Чінголані в інтерв’ю Bloomberg.

Чінголані, який був колишнім членом ради директорів Ferrari, розповів, що дійсно ведуться переговори з Комісією ЄС про те, як нові правила заборони на ДВС будуть застосовуватися до виробників суперкарів, котрі випускають набагато менше автомобілів, ніж інші. Слід зазначити, що в Італії є кілька виробників суперкарів, у тому числі Ferrari, Lamborghini і Pagani.

За словами міністра, згадані марки займають дуже маленьку нішу на величезному авторинку. «Цим автомобілям потрібні особливі технології та акумулятори для переходу», – сказав Чінголані. «Одним із важливих кроків є те, що Італія отримує автономію у виробництві високопродуктивних батарей, і саме тому ми зараз запускаємо програму гігазаводів, щоб налагодити в країні великомасштабне виробництво акумуляторів», – додав він.

З цією метою Італія прийме відповідну програму, пояснив Чінголані.

Через низький обсяг продажів суперкари, які набагато більше забруднюють навколишнє середовище, не мають економії в довгостроковій перспективі, що полегшує перехід до електрифікації звичайних автомобілів.

За словами Чинголані, виняток торкнувся невеликої частини ринку, оскільки Ferrari продав у 2020 році тільки 9100 автомобілів, а Lamborghini – 7400. Проте все це лише підкреслює, що саме еліта зі своїми приватними літаками, супер-яхтами та невиправдано високопродуктивними автомобілями несе відповідальність за зміну клімату в першу чергу.

Від затвердження винятку в основному виграла б компанія Ferrari, найбільш відстала з точки зору електрифікації. Вона досі не зробила жодного повністю електричного автомобіля й обіцяє випустити перший не раніше 2025 року. У 2022-му компанія також виготовить позашляховик Purosangue, що сильно відстає від Bentley Bentayga та Lamborghini Urus.

За словами Чинголані, це глобальна проблема, яка буде вирішена в довгостроковій перспективі, оскільки всі усвідомлюють важливість переходу на електромобілі. Однак, як зазначив міністр, це не повинно бути проблемою протягом століття перехідного періоду.

Перехід до електричного майбутнього може стати найважливішим завданням для новоспеченого керівника Ferrari Бенедетто Віньї, який був урочисто призначений 1 вересня.

Джерело:  (vg.hu)

social
Слідкуйте за нами у соцмережах
subscribe
Хочеш читати новини поки нема інтернету?

Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.

Підписатися
subscribe
Підписка
Оформіть підписку
Приєднуйтесь до нашого списку розсилки, щоб отримувати актуальні новини на свою пошту.
Ми не розсилаємо спам, ми поважаємо вашу приватність.
baner 1 baner 2
Новини дня