Запланований крок проти соціальної мережі та пошукового гіганта може стати прецедентом

Запланований крок проти соціальної мережі та пошукового гіганта може стати прецедентом

11:42 Серпень 4, 2020

Економіка 3616 3 хвилини

Magyar

Австралія хоче змусити двох технологічних гігантів – Facebook та компанію-власника Google, Alphabet, – платити за контент, отриманий з місцевих ЗМІ, для захисту медіа. Це – безпрецедентний крок, тому до нього прикута увага всього світу, інформує origo.hu.

Як повідомляє Reuters, Австралія хоче першою у світі ще цього року ухвалити закон, котрий зобов’яже двох великих технологічних гігантів оплачувати авторські права на новини, отримані з австралійської преси. За словами Джоша Фріденберга, міністра фінансів країни, це цілком виправданий захід, спрямований на захист медіа-компаній, оскільки тепер, коли ринкові умови кардинально змінилися, ідеться про майбутнє місцевих ЗМІ.

Особливості цій події додає те, що Австралія пішла на такий крок у той час, коли Facebook та Google відмовилися від дотримання більш жорстких правил регулювання ринку, та відразу після того, як представники Конгресу США звинуватили їх у зловживанні домінуючою позицією на ринку.

Уряд Австралії спершу не планував вдаватися до таких радикальних дій, адже наприкінці минулого року звернувся до Facebook та Google із закликом домовитися з місцевими медіа-компаніями. Але оскільки переговори виявилися безрезультатними, вирішив у разі відсутності прогресу в цьому питанні протягом 45 днів урегулювати його на законодавчому рівні.

Google, у свою чергу, наголошує, що цей крок не враховує мільярди кліків, тобто неймовірне збільшення читацької аудиторії продукту австралійської преси, яке відбувається саме завдяки таким інтернет-платформам. Компанія зазначає також, що це втручання австралійського уряду в ринкові умови, крім того, таке регулювання створить бізнес-модель, не адаптовану до епохи цифрових технологій.

Водночас наміри уряду Австралії можна зрозуміти, оскільки, за даними дослідження, проведеного у 2019-му, за останні десять років у країні скоротили 3000 робочих місць журналістів, бо традиційні засоби масової інформації програють на рекламному ринку Facebook та Google, які нічого не платять за отриману від них інформацію.

 (origo.hu)

social
Слідкуйте за нами у соцмережах
subscribe
Хочеш читати новини поки нема інтернету?

Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.

Підписатися
subscribe
Підписка
Оформіть підписку
Приєднуйтесь до нашого списку розсилки, щоб отримувати актуальні новини на свою пошту.
Ми не розсилаємо спам, ми поважаємо вашу приватність.
Новини дня