Бізнес електронної комерції втрачає мільярди доларів

Бізнес електронної комерції втрачає мільярди доларів

16:29 Березень 13, 2021

Економіка 2692 5 хвилин

Magyar

На світовому ринку електронної комерції кількість процедур повернення платежів, ініційованих власниками кредитних карток, щороку зростає на двадцять відсотків, збитки для підприємств, що продають товари через Інтернет у 2020 році, перевищили 30 млрд доларів. На європейському ринку вже з’явився перший постачальник цифрових платіжних послуг, повністю позбавивши бізнес від фінансового та адміністративного тягаря, пов’язаного із поверненням платежів.

Згідно з аналізом ринку постачальників цифрових платіжних послуг Zen, кількість зворотних платежів за операціями з картками зростає більш ніж на 20 відсотків щороку, а сума пов’язаних із цим додаткових збитків минулого року в загальному перевищила 30 мільярдів доларів. На думку компанії fintech, ця сума є настільки високою, тому що інтернет-магазини не приділяють достатньо уваги інформуванню споживачів, а несанкціоноване відкликання платежів також завдає корпораціям значної шкоди.

Правильне інформування споживачів про бізнес-політику щодо повернення коштів може значно зменшити ризик повернення платежів. Хоча в середньому близько половини європейських споживачів вважає надзвичайно важливим, щоб інтернет-магазини публікували чіткі інструкції, що містять інформацію про те, як повернути придбаний товар, менше ніж 30% європейських магазинів мають політику повернення товару з чіткими інструкціями. Якщо вебмагазин не має чіткої політики повернення коштів, клієнти частіше звертаються безпосередньо до свого банку, – а не до служби обслуговування клієнтів, – та подають вимогу про повернення платежу до продавця.

На комісію повернення платежів також впливає і той факт, що досить часто заявки на повернення платежів подаються з шахрайським наміром. Швидке розширення онлайн-торгівлі також створює нові можливості для зловживань в Інтернеті. «Зловмисно» відкликані платежі коштують торговцям величезні суми – лише в США кожен долар, який незаконно повертається, коштує 3,36 долара для підприємств електронної комерції. Крім того, шахрайство може виснажити ресурси підприємств та відвернути їх бюджетні ресурси від досягнення основних бізнес-цілей.

На додаток до інформаційних прогалин та несанкціонованих заявок на відшкодування, деякі підприємства стикаються з більшим ризиком повернення платежів залежно від сфери їх діяльності. Однією з найвищих показників прибутковості є торгівля товарами моди. Оскільки на цьому ринку частіше зустрічаються випадки, що поставлений товар із певних причин не відповідає очікуванням, – чи то неправильний розмір, чи пошиття одягу, і часто трапляється так, що потенційні покупці замовляють товар у декількох розмірах та повертають речі, які їм не підходять.

„Прискорення оцифровування торгівлі постійно створює нові виклики для учасників електронної комерції, і важливість, здавалося б, незначних, питань зростає”, – каже комерційний директор ZEN.com Міхал Богуславські.

Він додав, що для підприємств електронної комерції масові повернення платежів негативно позначаються на результатах діяльності компанії в кількох сферах: вони роблять грошовий потік непередбачуваним, пов’язані з цим адміністративні тягарі забирають значні ресурси з інших областей та негативно впливають на задоволеність споживачів. „Беручи все це до уваги, можна бачити, що загалом вони мають значний вплив на конкурентоспроможність компаній”, – підкреслив директор комерційної платформи.

Для бізнесу інноваційні небанківські фінансові послуги можуть запропонувати можливе рішення, – йдеться в заяві компанії.

Джерело: origo.hu

social
Слідкуйте за нами у соцмережах
subscribe
Хочеш читати новини поки нема інтернету?

Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.

Підписатися
subscribe
Підписка
Оформіть підписку
Приєднуйтесь до нашого списку розсилки, щоб отримувати актуальні новини на свою пошту.
Ми не розсилаємо спам, ми поважаємо вашу приватність.
Новини дня