Українські рекламодавці будуть платити за користування Google та Facebook
Google та Facebook з 1 січня 2022 року стягуватимуть з українців податок на додану вартість.
Це стосується рекламодавців, зареєстрованих в Україні, які розраховуються за рекламні послуги кредитною карткою та мають податковий статус «Фізична особа» або «Приватний підприємець», та при цьому не зареєстровані як платник ПДВ.
У компанії Google анонсували, що розмір ПДВ складатиме 20%. Нововведення не вплине на клієнтів зі статусом «Юридична особа».
Facebook також запроваджує оподаткування для українців з 1 січня 2022 року та почне стягувати 20% ПДВ із продажу реклами всім рекламодавцям в Україні. Це стосуватиметься всіх, у кого країна бізнес- або персональної адреси встановлена як «Україна», і хто не підтвердив, що є зареєстрованою юридичною особою або приватним підприємцем, і сам додав номер платника ПДВ у свій рекламний обліковий запис Facebook. ПДВ додаватиметься до рахунків за рекламу автоматично за ставкою 20%, повідомляє Слово і Діло.
Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися