Очільники Google і Facebook підписали таємний договір
Під керівництвом генерального прокурора Техасу кілька штатів США в грудні 2018 року подали до суду на Google за звинуваченням у тому, що пошуковий гігант зберігає монопольне становище на ринку цифрової реклами, порушуючи антимонопольне законодавство.
Як виявилося в ході судового розгляду, який триває з того часу, Google, імовірно, домовився з Facebook, другим за величиною гравцем на ринку онлайн-реклами, про надання переваги Марку Цукербергу на рекламних аукціонах. Тепер прокурори отримали доступ до нових внутрішніх документів, які свідчать, що домовленість під назвою «Блакитний джедай» (Jedi Blue) була укладена на найвищому рівні.
Згідно з документами компанії, повідомляє видання Politico, Марк Цукерберг та очільник Google Сундар Пічаї особисто «благословили» змову. Одними з посередників у переговорах, імовірно, були Шеріл Сендберг, головний операційний директор Facebook, та її команда. Вони вели переговори про угоду й надіслали повідомлення Цукербергу. Там ішлося, що для просування справи потрібен його підпис.
Угода була укладена у вересні 2018 року, від імені пошукового гіганта її підписав Сундар Пічаї. Наразі обидві компанії заперечують, що домовленість незаконна. Google, зокрема, стверджує, що весь процес необґрунтований і «сповнений неточностей».
З іншого боку, якщо буде доведено, що позивачі мають рацію, Google і Facebook можуть сильно постраждати. За даними аналітичної компанії GroupM, разом Google, Facebook та Amazon володіють понад 90% рекламного ринку США, тому їхня ймовірна змова – значне антимонопольне порушення.
Джерело: pcworld.hu
Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися