В Україні запрацював сервіс електронних квитанцій
Сьогодні Міністр Кабінету міністрів Дмитро Дубілет заявив, що до сервісу електронних квитанцій check.gov.ua підключили всі основні державні органи. Про це він повідомив на своїй сторінці у соціальній мережі Facebook. «Перемога цього тижня. Ми підключили до сервісу check.gov.ua всі основні державні органи:
- сервісні центри МВС (водійські посвідчення, довідка про несудимість тощо) ;
- міграційна служба (паспорти, закордонні паспорти тощо) ;
- РАЦСи (усі послуги з народження, шлюбу тощо) ;
- ЦНАПи (послуги Міграційної служби та РАЦСів) ;
- послуги в Обласних державних адміністраціях (ліцензії, витяги тощо).
Це означає, що українцям більше не потрібно буде гаяти час на те, щоб принести в ці органи банківські квитанції про сплату. Можна просто сплачувати послуги через Інтернет-банк або мобільний банківський додаток (можна прямо на місці) та дати номер квитанції працівнику державної установи.
Окрім часу, для українців це буде заощадження і грошей. Бо часто саме через вимогу паперових квитанцій люди вимушені сплачувати послуги через «місцеві» банки з гігантськими комісіями.
Працівники цих державних установ отримали службові інструкції. Але якщо раптом хтось зі списку вище все одно вимагає квитанцію у паперовій формі, дзвоніть нам на гарячу лінію 1545, будемо додатково роз’яснювати.
Зараз до сервісу Check приєднано вже три банки, в стадії підключення — ще 10 установ.
Хух. Тиждень пройшов не дарма!» – дослівно написав пан Дубілет.
НЬЮЗМЕЙКЕР
Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися