Уряд Японії спонукає молодь пити більше алкоголю
Уряд Японії ініціював загальнонаціональний конкурс ідей щодо заохочення людей вживати більше алкоголю після того, як зміна світогляду молоді призвела до падіння податкових надходжень.
Молоде покоління вживає менше алкоголю, ніж їхні батьки – це вплинуло на надходження податків від продажу таких напоїв, як, зокрема, саке (японське рисове вино). Тому національна податкова служба оголосила загальнонаціональний конкурс на розробку ідей, як змінити цю тенденцію.
Від компанії «Sake Viva!» очікують, що споживання алкоголю стане більш популярним, з метою підняти економіку. Конкурс запрошує молодих людей віком від 20 до 39 років поділитися своїми бізнес-ідеями щодо збільшення попиту на вживання саке, віскі, пива та вина.
За словами групи організаторів конкурсу, нові звички, які частково сформувалися під час епідемії коронавірусу, а також старіння населення, призвели до зменшення продажів алкоголю. За даними японських ЗМІ, дехто критикує спробу популяризувати шкідливу звичку.
Ідеї на конкурс очікують до кінця вересня. Затим найкращі проекти допрацюють за допомогою експертів, відтак, у листопаді представлять податковій. Згідно з інформацією на веб-сайті конкурсу, ринок алкоголю в Японії постійно скорочується, одним із головних факторів цього є зниження народжуваності та старіння населення країни.
Останні дані податкової служби свідчать, що у 2020 році люди випили менше, ніж у 1995-му: річне споживання впало зі 100 літрів до 75-ти. За даними The Japan Times, у 1980 році податки на алкоголь становили 5 відсотків від загального доходу уряду, у 2020 році цей показник впав до 1,7 відсотка, повідомляє BBC.
Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися