На українсько-угорському залізничному транспортному кордоні зросло перевезення рослинної продукції
Як повідомили в Міністерстві технологій і промисловості Угорщини, вже видно перші результати переговорів минулих місяців: порівняно із січнем вантажообіг рослинницької продукції на українсько-угорському залізничному кордоні на станції «Загонь» збільшився у вісім із половиною раза. Кількість зерновозів з українського боку, які очікують на перетин угорського кордону, скоротилася з понад 4 з половиною тисяч до менш ніж 3 тисяч, і на меті – подальше зменшення заторів.
В Угорщині був розроблений проєкт вартістю 12,4 мільярда форинтів для розширення колійної мережі прикордоння, за планом, перші результати його реалізації будуть відчутні ще цього року.
Крім того, на угорському кордоні прискорили фітосанітарні перевірки, угорські державні залізниці проводять підготовку та перегрупування машиністів, з перевалкою допомагає локомотив-штовхач. У минулі роки Україна перевозила зернові в основному кораблями, зокрема в Африку, на Близький Схід, але після нападу Росії ця можливість припинилася і зросла потреба у залізничному транспорті.
Африка та Близький Схід завжди купували зерно в України у великих кількостях, якщо вони не отримають його зараз, у деяких країнах може настати голод. Внаслідок посухи Угорщина цього року також потребує імпорту, тому також купує зерно від України.
Оскільки посуха спричинила дефіцит зерна по всій Європі, орендувати або придбати вагони для перевезення зерна практично неможливо, проблема полягає і в нестачі робочої сили, відповідних локомотивів, а в районі Загоня бракує місця для зберігання вагонів.
Незважаючи на це, з початку року по серпень перевалку в Епер’єшке збільшили з нуля до майже 90 тисяч тонн. У Загоні пропускна здатність залізниці для перевезень менша, але й там до Угорщини переправили понад 30 тисяч тонн зернових – кукурудзу, пшеницю, соняшник.
Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися