Електронна комерція найбільше виграла під час епідемії

Електронна комерція найбільше виграла під час епідемії

13:24 Травень 10, 2020

Економіка 5412 1 хвилина

Magyar

Аналіз даних про роздрібний продаж у березні показує, як на здійснення покупок впливають карантинні обмеження.

Згідно з аналізом, порівняно з березнем 2019 року та лютим 2020-го показники інтернет-комерції й закупівлі медичних препаратів та медикаментів стрибнули вгору, а найбільше програв ринок пального.

Темпи зростання показують, що показники за квітень уже будуть рекордними. Електронна комерція і до епідемії була однією з найбільш динамічно зростаючих секторів. Питанням залишається тільки те, скільки людей продовжуватимуть робити покупки в Інтернеті вже після зняття обмежувальних заходів.

На ринок пального, окрім карантину, впливає також падіння світових цін на нафту. Настільки невтішних даних про обороти торгівлі на АЗС не було з 2015 року.

Index

social
Слідкуйте за нами у соцмережах
subscribe
Хочеш читати новини поки нема інтернету?

Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.

Підписатися
subscribe
Підписка
Оформіть підписку
Приєднуйтесь до нашого списку розсилки, щоб отримувати актуальні новини на свою пошту.
Ми не розсилаємо спам, ми поважаємо вашу приватність.
Новини дня