Збій в «Укрзалізниці» стався через масштабну кібератаку

Збій в «Укрзалізниці» стався через масштабну кібератаку

10:52 Березень 24, 2025

Економіка 314 3 хвилини

Збій в роботі систем „Укрзалізниці”, який стався 23 березня, був спричинений масштабною кібератакою. Онлайн-продажі квитків лишаються недоступними, протягом цього дня компанія готується працювати в офлайн-режимі.

Про це повідомила пресслужба компанії.

„Офіційно! Онлайн-системи Укрзалізниці зазнали масштабної таргетованої кібератаки. Відновлення всіх систем тривало всю минулу добу та наразі продовжується. Фахівці „Укрзалізниці” тісно співпрацюють з кібердепартаментом Служби безпеки України”, – йдеться в повідомленні.

Зазначається, що ключове ворогові не вдалося: рух поїздів стабільний, вони курсують чітко без затримок та всі операційні процеси руху відлагоджено в резервному форматі.

„Оскільки й раніше Укрзалізниця ставала обʼєктом кібератак ворога, в компанії впроваджені протоколи резервування”, – пояснили в компанії.

„Укрзалізниця” повідомила, що здійснена атака була дуже системна, нетривіальна та багаторівнева, тому перед повним відновленням із „бекапів” фахівці УЗ, багатьох залучених партнерів та кібердепартаменту СБУ мають ретельно відтестувати сервіси на можливі вразливості.

Наразі онлайн-продажі квитків лишаються недоступними, протягом цього дня компанія готується працювати в офлайн-режимі.

Як працює наразі „Укрзалізниця”:

  • квитки продаються через каси. Ми посилюємо каси персоналом, розширюємо графіки роботи;
  • на 24 та 25 березня активовано продаж міжнародних квитків у касах (зазвичай – тільки онлайн);
  • у крайньому випадку, якщо ви не встигаєте придбати квиток через касу – прямуйте безпосередньо до потяга. Наші поїзні бригади поінформовані, як оформляти ваш проїзд на місці (вибачаємось заздалегідь, можуть не бути наявні місця всіх класів, але прагнемо довезти всіх).

„Якщо ви плануєте подорож пізніше, ніж ранкові рейси 25.03 наполегливо просимо не штурмувати каси сьогодні. Вони працюватимуть із виключним пріоритетом на обслуговування пасажирів із відправкою сьогодні-завтра; ми поінформуємо відразу по відновленню онлайн сервісів й всі зможуть придбати квиток онлайн”, – закликали в компанії.

Усім, хто хоче повернути свій квиток на поїзд відправкою 24 березня, зробити це можна онлайн. Принаймні за годину до відправки рейсу необхідно надіслати на пошту services.uz.gov.ua@gmail.com скан-копію або чітке фото квитка та контактний номер телефону – заявку оброблять про повернення протягом 3 діб з моменту відновлення роботи систем.

Джерело

social
Слідкуйте за нами у соцмережах
subscribe
Хочеш читати новини поки нема інтернету?

Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.

Підписатися
subscribe
Підписка
Оформіть підписку
Приєднуйтесь до нашого списку розсилки, щоб отримувати актуальні новини на свою пошту.
Ми не розсилаємо спам, ми поважаємо вашу приватність.
baner 1
Новини дня