Швеція вперше за сторіччя послаблює алкогольну монополію
У Швеції з 1 червня набувають чинності зміни у торгівлі алкогольними напоями — дрібним виробникам вперше дозволили продаж напряму клієнтам.

Про це у суботу, 31 травня, повідомляє агентство Reuters.
Як пише агентство, невеликі пивоварні, виноградники та винокурні у Швеції зможуть продавати алкоголь безпосередньо клієнтам — це перше послаблення понад 100-річної монополії на продаж алкоголю.
Зокрема, мета таких змін — розвивати туризм і допомагати крафтовим виробникам розвиватися, зберігаючи при цьому роль державних винних магазинів — в обмеженні доступу до алкоголю і шкоди для здоров’я населення.
Згідно з новими правилами, такі невеликі винокурні зможуть продавати 0,7-літрові пляшки безпосередньо відвідувачам після платної екскурсії з 10:00 до 20:00. Продажі на виноградниках і мікропивоварнях будуть обмежені трьома літрами.
Reuters пише, що шведи вже давно занепокоєні впливом споживання алкоголю на здоров’я, і лише в 1922 році з невеликою перевагою проголосували проти його заборони. Всесвітня організація охорони здоров’я стверджує, що сувора алкогольна політика скандинавських країн, яка включає одні з найвищих податків на алкоголь у Європі, сприяє відносно низькому рівню споживання і зменшує негативні наслідки для здоров’я.
Через шість років планують провести аналіз зміни ситуації зі споживанням алкоголю внаслідок нововведення і за потреби переглянути законодавство.
Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися