Найцінніший у світі бренд
Згідно з рейтингом бізнес-консалтингової британської фірми Brand Finance, яка проводить незалежні консультації з оцінки бізнесу, в рейтингу найдорожчих у світі брендів Global 500 2021-го року, після трьох років Apple знову є найціннішим брендом у світі.
За останній рік вартість Apple зросла на 87% і зараз оцінюється у 263 мільярди доларів. Компанія була третьою у списку минулого року, а роком раніше стабільно на другому.
На другому місці у рейтингу перебуває компанія онлайн-ритейлер Amazon, вартість якої досягла 254,2 мільярда доларів, тобто на 15% більше, ніж торік.
На третьому місці фінішував інтернет-гігант Google, 191 мільярд доларів, що на 1% більше, ніж торік.
Microsoft зберегла четверте місце в першій десятці, вартість її бренду зросла зі 117,1 млрд до 140,4 млрд доларів. На п’ятому місці також не спостерігається змін – вартість бренду Samsung зросла з 94,5 до 102,6 мільярда доларів.
Американський роздрібний торговець Walmart піднявся з восьмого місця в минулому році на шосте, а ціна його бренду на ринку зросла із 77,5 до 93,19 млрд доларів.
Facebook залишився на сьомому місці, вартість його ринкової торгової марки зросла з 79,8 млрд до 81,48 млрд доларів.
Китайський промислово-комерційний банк (ICBC) зійшов із шостого місця минулого року на восьме, вартість його торгової марки впала з 80,1 до 72,8 млрд доларів.
Дев’яте місце в списку (68,9 млрд доларів) посідає Verizon, а десяте – WeChat (67,9 млрд доларів).
Вплив технологічних інновацій на формування вартості бренду найкраще демонструє приклад Tesla. Вартість бренду виробника електромобілів за рік зросла на 158 відсотків і становить 32 мільярди доларів – такого значного зростання не досягла жодна з перелічених компаній.
Другий за зростанням вартості – Alibaba.com, вартість бренду якого зросла на 108 відсотків і становить 39,2 млрд доларів.
Пандемія особливо сильно вдарила по авіакомпаніях: вартість марки виробника літаків Boeing знизилася на 40 відсотків до 13,6 млрд доларів, Airbus – на 36 відсотків – до 9,1 млрд доларів, тоді як вартість бренду American Airlines впала на 40 відсотків, опустившись до 5,3 долара млрд.
Джерело: origo.hu
Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися