karpat.in.ua

В Угорщині розробляють плани розширення залізничної перевалочної бази в м. Загонь на українсько-угорському кордоні

Триває розробка планів та програм, відповідно до яких почнеться розвиток інфраструктури залізничної перевалочної бази «Загонь», заявив міністр фінансів Угорщини, перебуваючи з візитом у прикордонному місті.

Мігай Варга після наради, присвяченої цій логістичній інвестиції, повідомив журналістам, що уряд два роки тому вирішив не відмовлятися від планів розширення бази й бачить у ній можливість для значного розвитку логістики у співпраці з Китаєм та Росією.

«Кабінет міністрів прийняв рішення розвивати цей пункт. Зараз ми на першому етапі, готується відповідна програма», – повідомив міністр фінансів.

Говорячи про перспективи зростання економіки Угорщини, Мігай Варга зазначив, що в найближчі роки Угорщина зможе повернутися до того стану, який був до пандемії. За його словами, епідемія перервала дуже перспективний період. Угорська економіка стабільно зростала з 2013 року, і уряд має на меті подолати нинішній спад, щоб повернути її до колишнього стану тривалого та рівномірного розвитку, сказав міністр.

«Країна переживає період перезапуску економіки. Згаданий проєкт, який ми називаємо логістичною інвестицією в Загоні, є частиною цього процесу», – додав Мігай Варга.

Міністр фінансів повідомив, що уряд прагне створювати нові сприятливі можливості розвитку для гравців у всіх сферах економіки, зокрема логістиці, у ході розпочатого в останні роки «відкриття на схід» у напрямку Китаю та Росії.

Міністр інновацій та технологій Ласло Палкович, відповідаючи на запитання журналістів про фінансові вкладення в перевалочну базу в Загоні, повідомив, що наразі ведуться переговори про підтримку державної інвестиції на суму близько 150 млрд форинтів.

За словами міністра, цей проєкт є завершальним елементом логістичної стратегії, над яким Угорщина працює вже десять років. Програма передбачає прокладення швидкісних доріг до обласних центрів і національного кордону, розвиток залізничної мережі та аеропортів.

Важливою інвестицією в галузі вантажних перевезень між Азією та Європою стане будівництво залізничної лінії між Будапештом і Белградом, яке може розпочатися цієї осені, повідомив Ласло Палкович. За його словами, для більш ефективної доставки азіатських товарів з Пірейського порту в Угорщині буде створено залізничне кільце під назвою V0, яке з’єднає Загонь з Австрією через м. Дьєр в обхід Будапешта.

Ласло Палкович підтвердив, що для активізації залізничного сполучення зі Сходом, тобто Азією, необхідно збільшити пропускну здатність вантажних перевезень у Загоні й зазначений проєкт сприятиме цьому.

Міністр інновацій та технологій повідомив, що уряд у найближчі тижні розгляне також стратегію розвитку аеропортів.

Ласло Горват, представник залізничної та логістичної компанії MÁV-REC Kft., генеральний директор LAC Holding Zrt, розповів, що в рамках проєкту будуть здійснені повні реорганізація та реконструкція перевалочної бази в Загоні, а також запуск індустріального парку в Кемече.

«В останні місяці ми провели переговори із сотнею китайських компаній, 60 з яких конкретно зацікавлені в програмі», – повідомив Ласло Горват, зазначивши, що протягом кількох днів буде досягнута домовленість з російськими залізницями про доставку товарів з Китаю в Загонь.

Аттіла Тілкі, депутат парламенту Угорщини від партії «Фідес», наголосив, що місцеві мешканці в останні десятиліття спостерігали, як зменшується кількість вантажних перевезень у Загоні, але згадані інвестиції дадуть можливість створити нові робочі місця в цьому регіоні.

Компанія CELIZ у співпраці з китайською компанією CECZ Kft. розробляє концепцію розвитку залізничної логістики в Загоні на основі очікуваного збільшення обсягів перевезення товарів з Китаю до ЄС. Згідно з планами, із 2023-го кількість вантажів, які проходитимуть через українсько-угорський кордон та перевалочну базу, становитиме 100–150 тисяч контейнерів на рік.

Джерело: mti.hu