До 2030 року кожен другий новий продукт групи Volkswagen матиме електричний двигун
Згідно зі стратегією, яку німецька компанія оприлюднила у вівторок, до кінця десятиліття частка електромобілів серед нових продуктів, які продаватиме Volkswagen Group (VW), збільшиться до 50%.
У своєму плані NEW AUTO автоконцерн наголосив, що до 2030 року «світ мобільності буде кардинально змінений» і ключовим фактором стане електричний транспорт, підключений до мережі, без водія. Ось чому VW перетворюється з автовиробника на першого у світі «постачальника програмного забезпечення мобільності» на світовому ринку.
Представляючи свою стратегію до 2030 року, найбільший виробник автомобілів у Європі заявив, що до цієї дати, за його очікуваннями, половина автомобілівVolkswagen у глобальному масштабі працюватиме від акумуляторних батарей. Тож компанія приєдналася до своїх конкурентів у питанні постановки амбіційних цілей і планує вийти з епохи двигунів внутрішнього згоряння.
Згадані цілі передбачають величезний пакет кліматичних заходів, який Європейський Союз збирається розробити цього тижня і, можливо, включатиме фактичну заборону на бензинові автомобілі з 2035 року.
Як зазначили в компанії, джерело доходу та прибутку поступово змінюється, починаючи від автомобілів внутрішнього згоряння (ICE) до акумуляторних електромобілів (BEV), а потім до програмного забезпечення та послуг, і цей процес прискорюється завдяки розвитку технологій автономного водіння (автопілота).
Компанія підрахувала, що протягом наступних десяти років ринок ICE скоротиться більш ніж на 20%, тоді як продажі електричних автомобілів швидко зростатимуть, а електричний привід стане провідною технологією. Іншим важливим фактом є те, що до 2030 року доходи від програмного забезпечення збільшаться до 1,2 трлн євро, а це близько третини всього ринку мобільності, крім двигунів внутрішнього згоряння та електромобілів.
Загальний ринок мобільності цього року зросте приблизно з двох до п’яти трильйонів євро, ідеться в новій стратегії VW, згідно з якою очікуваний розвиток процесів свідчить про те, що «на автомобільний бізнес чекає світле майбутнє».
У цьому постійно мінливому середовищі VW прагне зменшити свої витрати та збільшити інвестиції в технології майбутнього. Компанія планує за два наступні роки скоротити постійні витрати на 5%, а матеріальні витрати – на 7%. У період з 2021-го по 2025-й у галузі нових технологій буде здійснено розробок на 73 млрд євро, головним чином у питаннях, пов’язаних з електричним приводом та оцифруванням (діджиталізацією). Крім того, трансформують пропозицію, представлять менше моделей та варіантів двигунів на ринку ICE, а також збільшать частку продажів електромобілів на 20% до 2025 року та на 50% до 2030-го. Для досягнення цієї мети виробництво зміниться, тобто буде перебудоване. Компанія поступово відмовиться від різних платформ – материнських плат, на яких побудована кожна модель, – наприклад, скасування модульної платформи з перехресним двигуном (MQB) і модульної електричної платформи (MEB), та розробить «єдину архітектуру для товарного портфоліо». У Volkswagen підкреслили, що з 2026 року всі електричні моделі будуватимуть на єдиній новій платформі – паркетній дошці SSP (Scalable Systems Platform). За їхніми словами, саме так з’явиться нове покоління автомобілів VW, які будуть «повністю електричними, повністю цифровими та масштабованими».
Розробляється також виробництво акумуляторів для електромобілів та системи зарядних станцій. У Європі буде побудовано шість заводів та встановлено 18 000 заправних станцій. Крім того, у Китаї розмістять 17 000 високопродуктивних (HPC) навантажувальних стовпів, а в США та Канаді – 10 000.
У розробці програмного забезпечення VW працює над створенням «єдиної операційної системи для всіх брендів групи» разом зі своєю компанією CARIAD. За їхніми підрахунками, до 2030 року 40 мільйонів автомобілів у всьому світі вже будуть використовувати систему ОС, головною особливістю якої стане система автономного водіння четвертого рівня, здатна безпечно керувати автомобілем без участі людини.
VW відзначив свою перспективну операційну систему для автомобілів E³ 2.0. Її запуск запланований на 2025 рік. Програмна платформа буде використовуватися в електромобілях усіх марок групи, тобто Audi, Porsche, на додаток до Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche, Seat та Skoda, а також спортивних мотоциклів Ducati та власної марки комерційних автомобілів, Scania та вантажівок власного виробництва MAN.
У 2020-му компанії – члени групи поставили клієнтам 9305 мільйонів автомобілів, що на 15,2% менше, ніж роком раніше (10,975 мільйона). Дохід становив 222,884 млрд євро, тобто зменшився на 11,8% порівняно з 2019-м (252,632 млрд євро). Крім того, прибуток після оподаткування впав на 37,1% – до 8,824 млрд євро. Такий рецидив є наслідком пандемії коронавірусу.
Джерело: MTI
Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися