karpat.in.ua

Amazon запустив окрему сторінку для продуктів французького виробництва

У понеділок на франкомовному вебсайті Amazon відкрив окрему сторінку з товарами, виробленими у Франції. Це сталося у зв’язку з тим, що епідемія коронавірусу збільшила в країні попит на вітчизняну продукцію.

Сторінка продуктів «Зроблено у Франції» (Fabriqué en France) доступна на домашній сторінці amazon.fr і пропонує близько 230 000 товарів, починаючи від іграшок і канцелярії й закінчуючи засобами гігієни та інструментами.

У минулому торгова компанія вже мала подібні ініціативи. У листопаді 2018 року Amazon запустив «Магазин виробників», де продавав харчові продукти із Франції, а з листопада 2020-го демонструє товари французького малого й середнього бізнесу на сторінці «Бутік французьких підприємців». «Забезпечення кращого доступу для крафтових речей, виробників-фермерів, новачків та підприємств будь-якого розміру є ще одним доказом нашої відданості економіці Франції», – цитує Amazon у своїй заяві Зену Сіраудін, директора з продажу компанії.

Під час загального карантину у Франції збільшився попит на вітчизняну продукцію. Згідно з опитуванням, опублікованим у січні, чверть французів зазначила, що в період пандемії віддавала перевагу товарам місцевих виробників. З цієї ж причини більші мережі універмагів (Auchan, Carrefour, Intermarché) також вирішили різними способами підтримувати місцевих виробників та їхню продукцію.

Amazon регулярно надає пріоритет малому й середньому французькому бізнесу, який прагне продавати свою продукцію на вебсайті. Інші ж французькі торговельні мережі звинувачують компанію в отриманні дедалі більшого місця в Інтернеті, що призвело до її бойкоту під час локдауну. Рік тому зелені та ліві французькі мери на чолі з мером Парижа Енн Ідальго, а також громадські діячі подали петицію, у якій просили французів не робити різдвяних покупок на вебсайті Amazon, а йти в магазини поблизу своїх будинків.

Джерело: MTI