Індонезія послабила заборону на перевезення вугілля за кордон

Індонезія послабила заборону на перевезення вугілля за кордон

21:16 Січень 14, 2022

Економіка 842 4 хвилини

Magyar

Індонезія, найбільший у світі експортер енергетичного вугілля, пом’якшила заборону на поставки за кордон, що призвело до падіння китайських ф’ючерсів на енергетичне вугілля в середу. Про подробиці інформує GCaptain.

Заборона на експорт була введена після того, як державний постачальник електроенергії Perusahaan Listrik Negara (PLN) повідомив про критично низькі запаси вугілля через те, що шахтарі не виконали свої зобов’язання щодо постачання компанії корисної копалини.

Японія, Південна Корея та Філіппіни, економіка яких залежить від виробництва електроенергії на вугіллі, спільно закликали до послаблення заборони на експорт. Пізно ввечері в понеділок Індонезія погодилася дозволити відчалити 14 суднам, що перевозять вугілля, щойно вони отримають дозвіл від влади. Щоб не допустити, аби у PLN знову закінчилося вугілля, уряд веде переговори про новий метод закупівель, зокрема про запровадження системи податків для шахтарів.

Заборона, яка набула чинності 1 січня, спричинила зростання цін на вугілля в Австралії та Китаї минулого тижня. Однак у вівторок китайські ф’ючерси на енергетичне вугілля впали більш ніж на 3 відсотки до 685 юанів у відповідь на послаблення заборони.

„У китайських електростанцій попит на індонезійське вугілля залишається незмінним”, – заявив один китайський трейдер, додавши, що деякі виробники можуть звернутися до російського вугілля як до альтернативи.

До ранку вівторка Мінтранс Індонезії не дозволяв жодним вуглевозам виходити з портів, оскільки для цього також потрібно погодження Міненерговугілля.

За даними Refinitiv, близько 120 суден зараз завантажуються або чекають на завантаження в індонезійських вугільних портах Калімантан на острові Борнео.

Уряд Індонезії наступної середи розгляне питання скасування повної заборони та способи її виконання, а також розгляне, як перезапуск вплине на дотримання так званих правил внутрішнього ринку (DMO).

Згідно з правилами DMO, шахтарі зобов’язані продавати 25 відсотків своєї продукції на місцевому ринку вітчизняним електростанціям за ціною до 70 доларів за тонну. Згідно з новим методом, шахтарі сплачуватимуть збір на основі виробництва державній установі, яка використовуватиме виручені кошти, щоб допомогти PLN задовольнити свої потреби у вугіллі за ринковими цінами.

Потенційний збір становитиме 3,87 долара за тонну, що може допомогти PLN закупити вугілля приблизно на 2,5 мільярда доларів на рік.

Джерело: Origo

social
Слідкуйте за нами у соцмережах
subscribe
Хочеш читати новини поки нема інтернету?

Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.

Підписатися
subscribe
Підписка
Оформіть підписку
Приєднуйтесь до нашого списку розсилки, щоб отримувати актуальні новини на свою пошту.
Ми не розсилаємо спам, ми поважаємо вашу приватність.
Новини дня