karpat.in.ua

У Бангладеші відкрили найдовший міст довжиною шість із половиною кілометрів

У суботу в Бангладеші відкрили найдовший, 6,5-кілометровий міст на р. Падмі, найважливішій притоці Гангу.

An aerial photograph taken on June 8, 2022, shows a general view of the Padma Multipurpose Bridge and railway project, which is scheduled to open for road crossings on June 26, in Louhajang, some 40 kms from Dhaka. (Photo by Munir uz zaman / AFP) (Photo by MUNIR UZ ZAMAN/AFP via Getty Images)

Міст, побудований впродовж восьми років за 3,6 мільярда доларів повністю за внутрішні кошти, скоротить на 100 кілометрів шлях між столицею Даккою і другим за величиною морським портом країни, містом Монґла. Світовий банк та інші міжнародні кредитні установи відмовилися від фінансування об’єкта через корупційні скандали.

Переправу через річку, побудовану китайською компанією, урочисто відкрив прем’єр-міністр Хасіна Вазед у Маві, за 30 кілометрів на південний захід від Дакки. Міст, яким місцеві можуть користуватися з неділі, з’єднує 21 адміністративну одиницю між півднем і південним заходом Бангладешу.

Хоча міст не є безпосередньо частиною Нового Шовкового шляху, посол Китаю в Дакці назвав його будівництво віхою у співпраці з Бангладешом, а Китайська державна залізниця заявила, що новий міст через Падму пізніше забезпечить залізничне сполучення між різними проєктами «Один пояс, один шлях» та стане основною сполучною ланкою між Китаєм і паназіатською мережею залізниць.

Економісти кажуть, що гігантський міст додасть додаткові 1,3 відсотка на рік до валового внутрішнього продукту Бангладешу, який і без того зростає на сім відсотків щороку.

41-стовповий міст створив ряд технічних проблем для понад 4000 інженерів, які працювали над проєктом. Світовим рекордом, наприклад, стало те, що підводні палі довелося вбити на глибину 122 метри. У деяких точках річки через неї протікає майже стільки ж води, скільки в найширшій у світі річці Амазонці.

Джерело: hirado.hu