У Великобританії через посуху продаватимуть і фрукти та овочі, які втратили товарний вигляд
Через сильну посуху дві торгові мережі в Британії продаватимуть деформовані фрукти та овочі.
Компанії Lidl та Waitrose у четвер повідомили, що таким чином намагатимуться допомогти місцевим виробникам, які потерпають через складні погодні умови.
«Зовнішній вигляд – це ще не все. Те, що дійсно важливо, знаходиться всередині» – цими словами можна окреслити нинішню бізнес-політику німецької Lidl і британської роздрібної компанії Waitrose.
Стандарти розміру та форми переглядаються
Відтепер на полицях магазинів двох популярних у Великій Британії торгових мереж будуть також овочі та фрукти незвичайної чи не надто привабливої форми.
Lidl і Waitrose заявили, що переглядають свої стандарти розміру й форми для фруктів та овочів.
Це не тільки допомагає виробникам, які потерпають від найбільш посушливої літньої погоди за останні 50 років, але й зменшує кількість витрачених продуктів.
Окрім зменшення відходів, метою є також захист запасів води
Востаннє посуха в Британії була зареєстрована у 2018 році. Однак цьогорічна є настільки сильною, що для збереження наявних запасів води водопостачальники були змушені обмежити її використання.
«Незважаючи на те, що фрукти й овочі матимуть іншу форму, ніж ми звикли, у них буде та сама чудова британська якість», – підкреслив генеральний директор Lidl Раян МакДоннелл.
Компанія Waitrose також оголосила, що використовуватиме мільйони деформованих фруктів для виготовлення смузі, супів і готових страв під власним брендом.
Третина товару йде в смітник ще в магазинах
Нинішнє рішення узгоджується з попередніми зусиллями елітних продуктових мереж, які намагалися зменшити харчові відходи завдяки продажу овочів і фруктів, що втратили товарний вигляд.
Як показало дослідження, проведене у 2018 році Единбурзьким університетом, близько третини фруктів і овочів, вирощених у Європі, викидається в смітник. Це відбувається тому, що вони не відповідають інструкціям щодо зовнішнього вигляду, встановленим у продуктових магазинах.
Тож приблизно 50 мільйонів тонн продуктів потрапляють у смітник, а не на полиці торгових мереж.
Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися