У Європі через пандемію рекордно знизилися продажі авто за березень
У Євросоюзі в березні продажі авто знизилися більше ніж на наполовину через пандемію.
У Європі обсяги продажів нових автомобілів у березні знизилися більше ніж на половину через пандемію коронавірусу, – йдеться в заяві Асоціації європейських виробників автомобілів (ACEA), опублікованій минулої пятниці. Згідно з даними число зареєстрованих нових автомобілів в 27 країнах ЄС минулого місяця становило 567 тисяч 308 штук, що на 55,1 відсотка менше, ніж роком раніше.
Річний темп падіння в лютому знизився до 7,4 відсотка і 7,5 відсотка в січні. Темпи падіння у березні побили всі рекорди, а в абсолютних показниках цей місяць був найгіршим із 1990 року.
У першому кварталі було передано 2 480 000 855 нових автомобілів їхнім новим власникам, що на 25,6 відсотка менше, ніж роком раніше.
У рамках жорстких заходів щодо обмеження поширення епідемії більшість автосалонів у ЄС закрили у другій половині березня.
Ринки всіх 27 країн ЄС скоротилися в березні, однак найбільше це торкнулося Італії: кількість реєстрацій упала на 85,4%. У Франції попит упав на 72,2%, в Іспанії – на 69,3%, в Німеччині – на 37,7%. За перший квартал спад становив 35,5 відсотка в Італії, 34,1 відсотка у Франції, 31 відсоток в Іспанії та 20,3 відсотка в Німеччині.
Щодо ринкової частки, то найбільший європейський виробник (із 29,0 відсотками), німецька компанія Volkswagen Group, у березні продала понад 164 000 легкових автомобілів, що на 46,2 відсотка менше, ніж роком раніше. У січні-березні продажі марок, що належать до компанії, впали на 19,1 відсотка – до 660 тисяч. У межах цього Audi доставила на 46,8 відсотка (32 тисячі 81) менше нових легкових автомобілів у березні, тоді як у першому кварталі кількість проданих автомобілів знизилася на 18,8 відсотка до 123 тисяч 98.
За ринковою часткою після Volkswagen у списку йде група PSA (Peugeot, Citroen, Opel / Vauxhall, DS) з 68,1 відсотка, далі французький Renault – із 64,7 відсотка, група Hyundai – з 42,5% та група BMW – з 40,7% відповідно, далі Fiat-Chrysler – 76,6%, Toyota – 41,2%, Daimler – 39,4%, Ford – 65,1%, Nissan – 60,3%, Volvo – 33,2%, Mazda – 67,8 %, Mitsubishi – 52,1 %, Jaguar Land Rover Group – 61,3 відсотка, і Honda, яка у свою чергу випустила на 67,5 відсотка менше нових автомобілів на дороги в березні.
Джерело: MTI
Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися