karpat.in.ua

В Україні вдесятеро зросла кількість власників Tesla

Ринок електромобілів в Україні розвивається  приголомшливими темпами, повідомляє Le Figaro. Якщо наприкінці 2021 року в країні був зареєстрований 8 541 власник, то через рік – 46 830. У листопаді минулого року кількість власників електрокарів вже перевищила 83 000, що вдесятеро більше, ніж із початку війни.

Українці пояснюють  бум електромобілів переважно зростанням цін на пальне та великою кількістю електрозаправок (11 000 по всій країні). Навіть той факт, що росіяни регулярно руйнують систему електропостачання повітряними ударами, не зупинив цей процес.

А загалом інтерес до електромобілів в Україні поки що досить слабкий. Поява дешевших китайських автівок дещо покращила ситуацію, але справжній прорив стався тоді, коли уряд запровадив безмитний режим ввезення вживаних автомобілів.

Ця зміна чітко відобразилася на показниках продажів: у листопаді минулого року з 4 417 проданих автомобілів лише 851 був новим, решта були продані на вторинному ринку.

Тесла лідерує

Tesla – найбільш продаваний вживаний автомобіль. Показники імпорту за 2021 рік – 454, за 2022 рік – 1 100, а за минулий рік – 4 669, але є один нюанс: переважна більшість автомобілів – це пошкоджені машини, які викуповують дилери в США та Канаді. В Україні починає зароджуватися мінііндустрія з ремонту та продажу зношених електромобілів. Як зазначає французька газета, один із сайтів із продажу автомобілів пропонує на продаж 3200 Tesla, але лише 600 з них не потрапляли в аварії.

В Україні вартість ремонту набагато нижча, ніж у країнах, де вони продаються, тож від торгівлі виграють усі: жителі України можуть купувати автомобілі за значно нижчою ціною, а американці та канадці принаймні отримують кошти від пошкоджених машин. Початок війни також не зруйнував цей ринок. Ось що з цього приводу сказав один із експертів: “Ми думали, що конфлікт зупинить постачання електромобілів в Україну, і це сталося. На деякий час. Через півроку бізнес процвітає сильніше, ніж будь-коли”.

Якщо мова йде про транспортування, то імпортерам довелося шукати альтернативний маршрут до Чорного моря. Зараз автомобілі прибувають до Литви, звідки їх везуть вантажівками через Польщу до України. Це дорожче і громіздкіше, але воно того варте.

Джерело: (mandiner.hu)