karpat.in.ua

Mercedes та Stellantis Battery готуються залучити €4,4 млрд для фінансування зміцнення своїх позицій на ринку ЄС

Спільне підприємство з виробництва акумуляторів для електромобілів під керівництвом Stellantis NV і Mercedes-Benz Group AG близьке до залучення €4,4 млрд ($4,7 млрд) боргу для фінансування своєї експансії в Європі.

Про це пише Bloomberg.

Automotive Cells Company SE веде переговори з низкою банків і може оголосити про боргову угоду найближчими днями, пише видання. Немає впевненості, що угода буде досягнута.

За даними Bloomberg, ACC використає ці гроші для розширення свого існуючого заводу у Франції та фінансування планів щодо аналогічних об’єктів у Німеччині та Італії. За їхніми словами, консорціум комерційних банків, таких як BNP Paribas SA, і державних кредиторів, включаючи Bpifrance, може підтримати борговий пакет.

Заводи з виробництва акумуляторів мають ключове значення для зусиль Європи зі створення місцевого ланцюжка поставок електромобілів, щоб конкурувати з домінуванням Азії. Автовиробники в регіоні намагаються забезпечити довгострокові поставки елементів живлення, оскільки вони переоснащують свої заводи для виробництва електромобілів.

Stellantis і Mercedes також планують поступово збільшувати свої частки в ACC, змінюючи частки третього спонсора підприємства, компанії Saft з TotalEnergies SE.

ACC планує інвестувати 7 млрд євро на ранніх стадіях свого розвитку, згідно з інформацією на сайті компанії. Компанія відкрила свій перший великий завод у травні минулого року в Дувріні, Франція, будує завод у німецькому Кайзерслаутерні і планує відкрити третій завод в Термолі, Італія.

У той час як розвиток клітинних заводів у Європі прискорюється, континент залишається залежним від поставок з Китаю. Після років експоненціального зростання темпи розвитку електромобілів сповільнилися в останні місяці, що викликає занепокоєння щодо траєкторії переходу.

ACC конкурує з такими компаніями, як шведська Northvolt AB, виробником акумуляторів, співзасновниками якого є колишні керівники Tesla Inc. і який виграв контракти з Volkswagen AG і BMW AG.

Джерело