Міжнародна палата судноплавства підрахувала збитки від атак хуситів у Червоному морі
Вплив атак хуситів на судна в Аденській затоці та Червоному морі поєднався зі збоями в Чорному морі та Панамському каналі, що змінює морські торгові потоки в 2024 році, пише “Інфоіндустрія”. Хоча морська галузь довела свою стійкість під час глобальної пандемії COVID, за останні кілька місяців спостерігається збільшення атак терористів, які можуть призвести до високих цін на продовольство та енергію.
За оцінками Конференції ООН з торгівлі та розвитку (UNCTAD), за два місяці з кінця листопада до кінця січня торгівля, через Суецький канал впала на 42% в результаті нападів з боку контрольованого хуситами Ємену на комерційне судноплавство. У відповідь кораблі почали оминати “гарячі точки” на користь маршруту навколо мису Доброї Надії, уникаючи хуситів. Кількість таких суден подвоїлася у листопаді-січні.
Ціни на енергоносії були названі найбільш вразливим фактором, оскільки 12% морської нафти та 8% зрідженого природного газу проходять через Суецький канал.
Тим часом війна в Україні продовжує впливати на торгівлю нафтою та зерном, як це було з моменту її початку в лютому 2022 року, і судноплавство через Панамський канал продовжує зазнавати впливу низького рівня прісної води, хоча вплив більш гостро відчувається в таких секторах, як перевезення сухих вантажів навалом та зрідженого газу.
Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися