
Трамп активізував продаж канадських прапорів
Продаж канадського виробника прапорів Flags Unlimited порівняно з минулим роком подвоївся, повідомили власники компанії, оскільки напруженість у відносинах із сусідніми Сполученими Штатами підживлює хвилю патріотизму. 15 лютого виповнилося 60 років з дня дебюту червоно-білого кленового стяга Канади в Оттаві, пише Reuters.

Співвласник компанії Flags Unlimited Метт Скіпп пояснює сплеск попиту на прапори погрозами президента США Дональда Трампа суверенітету Канади. За його словами, це пряма реакція на політичний клімат, коли канадці збираються під своїм стягом як символом єдності.
Канадські політики закликали громадян вивісити на цих вихідних національні прапори на знак єдності та національної гордості.
Канадці вже:
- скасували свої поїздки на південь від кордону,
- бойкотують американський алкоголь та інші продукти,
- освистували американський гімн, зокрема на спортивних змаганнях.
Нагадаємо, що 3 лютого Дональд Трамп оголосив про введення 25% тарифів на більшість канадських товарів, хоча згодом відклав запровадження цього заходу.
Минулого тижня прем’єр-міністр Джастін Трюдо заявив бізнес-лідерам, що серйозно ставиться до слів Трампа про те, що Канада може стати 51-м штатом США, адже йдеться, зокрема, про зазіхання на її багаті природні ресурси.
Компанія Flags Unlimited, яка виробляє понад 500 тисяч прапорів на рік, розглядає можливість збільшити кількість робочих змін і закупити більше матеріалів, щоб задовольнити зростаючий попит. Виготовлення стягів відбувається в Онтаріо, однак деякі матеріали імпортуються з-за кордону.
Джерело: economx.hu

Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися