Netflix: Кількість передплатників перевищила 200 мільйонів
В останні місяці 2020 року на стрімінгову платформу понад 8,5 мільйона людей оформили підписку, а загальна їх кількість уже перевищує 200 мільйонів.
Пандемія коронавірусу суттєво вплинула на світову кіноіндустрію. Через перебої роботи кінотеатрів та карантин усе більше кіноманів надає перевагу стрімінговим платформам.
За останній квартал у стрімінгової компанії Netflix з’явилося лише 6 мільйонів нових абонентів, але через пандемію ще майже 2,5 мільйона користувачів підписалися на послугу, тож станом на кінець 2020 року кількість її нових передплатників збільшилась на 8,51 мільйона. Згідно зі статтею Variety.com, до кінця минулого року кількість підписників Netflix зросла до 203,7 мільйона у всьому світі.
У 2020 році стрімінговий гігант побив власний попередній рекорд, збільшивши число своїх передплатників за один рік на 36,6 мільйона. Попередній рекордний рік був 2018-й, коли Netflix “збагатився” 28,6 мільйона нових абонентів.
Крім того, у четвертому кварталі попереднього року Netflix отримав дохід у розмірі 6,64 млрд доларів.
Зараз понад 500 проєктів знаходяться на етапі постпродакшину або чекають на прем’єру на сервісі. Всього у 2021 році Netflix випустить 71 кінофільм. Крім того, раніше компанія заявляла, що планує випускати новий фільм щотижня.
Серед найпопулярніших серіалів наприкінці минулого року Netflix був четвертий сезон “Корони”. За даними постачальника послуг, із моменту запуску серіал набрав більше ста мільйонів глядачів. Важливо згадати, що на Netflix глядачем вважається той, хто переглянув принаймні дві хвилини з однієї стрічки. Ще одним успішним проєктом став мінісеріал “Ферзевий гамбіт” , який протягом перших чотирьох тижнів презентації переглянули 62 мільйони передплатників.
Серед конкурентів Netflix інші потокові сервіси, такі як – Disney Plus, Hulu, HBO Max, Peacock, Discovery Plus, Paramount Plus та Amazon Prime Video. У листі, надісланому своїм акціонерам, компанія зобов’язується надавати контент, який дозволить їй зберегти лідируючі позиції у конкурентній боротьбі з іншими провайдерами потокових сервісів.
Для порівняння – Disney налічує 131,4 мільйона передплатників у всьому світі, з них Disney Plus – 86,8 мільйона, Hulu – 38,8 мільйона, а ESPN +, який транслює спортивні програми, – 11,5 мільйона.
Один із керівників Netflix Рід Гастінгс заявив у вівторок, що компанія має ще багато можливостей для зростання. У Сполучених Штатах, де він присутній приблизно в 60 відсотках домогосподарств, на Netflix все ще припадає менше 10 відсотків загального часу перегляду телевізора. Гастінгс спеціально зазначив, що у них багато передплатників у Сполучених Штатах, але вони хочуть досягти набагато більшого проміжку часу перегляду ТБ.
Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися