В Україні на ринку нових автомобілів змінився лідер
Найпопулярнішим автомобілем у листопаді був кросовер Kia Sportage. На цю модель припало 92% від загального продажу бренду в листопаді.
Українці в листопаді купили 8,7 тисячі нових легкових автомобілів, або на 22% більше, ніж роком раніше. Ринок повернувся до зростання порівняно з жовтнем, повідомляє Укравтопром у середу, 1 грудня.
За підсумками місяця японська Toyota поступилася лідерством і більше не є найпопулярнішою маркою в Україні. У листопаді було реалізовано 974 автомобілі – це на 21% менше, ніж у попередньому місяці (1 244 одиниці) і на 14% менше, ніж роком раніше.
На перше місце вийшла південнокорейська марка Kia з результатом 1 251 проданий автомобіль. Порівняно з жовтнем (668 машин) продажі зросли вдвічі, а порівняно з листопадом 2020 року – у два з половиною рази.
Замикає першу трійку французька Renault: продано 882 автомобілі, що на 5% гірше за жовтневий результат і на 33% гірше, ніж роком раніше.
Найпопулярніші марки авто в Україні в листопаді:
- Kia – 1 251 одиниця (зростання на 145,8% до листопада 2020 року)
- Toyota – 974 од. (-14%)
- Renault – 882 од. (-33%)
- Chery – 612 од. (+277,8%)
- Mitsubishi – 494 од. (+111,1%)
- Hyundai – 439 од. (+58%)
- Nissan – 431 од. (+92%)
- Peugeot – 384 од. (+33%)
- BMW – 348 од. (+116%)
- Suzuki – 287 од. (+14%)
Найпопулярнішим автомобілем України в листопаді був кросовер Kia Sportage. На цю модель припало понад 90% від загального продажу бренду.
Усього з початку року українці купили і поставили на облік 92,7 тис. нових легкових автомобілів, що на 23% більше, ніж за аналогічний період 2020 року, і майже на 9% більше, ніж за весь минулий рік.
Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися