Олія лише від 18 років: мережа магазинів Lidl обмежила продаж
Із початку російсько-української війни в німецьких супермаркетах дуже мало соняшникової олії, а в магазинах Lidl землі Шлезвіг-Гольштейн, наприклад, продукт певний час продавали лише повнолітнім покупцям, інформують місцеві ЗМІ.
Мережа супермаркетів Lidl намагається якомога рівномірніше розподілити наявний запас олії серед своїх покупців. Для того, щоби кожна сім’я купувала лише дві пляшки олії, компанія ввела вікове обмеження: соняшникову олію продавали лише тим, кому більше вісімнадцяти років.
Як пишуть ЗМІ, пусті полиці в німецьких супермаркетах більше не дивина: під час епідемії коронавірусу спочатку не було туалетного паперу, потім експрес-тестів. А зараз через війну дефіцитом стала соняшникова олія, оскільки Україна – одна з найбільших у світі виробників олії.
Супермаркети розробили бізнес-стратегії, за допомогою яких можуть впливати на торгові звички людей: мережа Aldi, наприклад, біля полиць розмістила оголошення із закликом купувати олію лише за крайньої необхідності, а не для створення запасів.
Захід мережі Lidl викликав величезне обурення в соцмережах, після чого компанія скасувала свою ініціативу.
Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися