![В Україну завозять недостатньо пального, щоб розв'язати проблему дефіциту](https://economic.karpat.in.ua/wp-content/uploads/2022/05/60c7219e9321513c185d9b5d.gif)
В Україну завозять недостатньо пального, щоб розв'язати проблему дефіциту
В Україні скасували держрегулювання цін на пальне, щоб нафтотрейдери наповнили ринок. Але завозять все ще недостатньо пального, щоб розв’язати проблему дефіциту.
![](https://economic.karpat.in.ua/wp-content/uploads/2022/05/60c7219e9321513c185d9b5d-1024x620.gif)
Сьогодні в Україну постачають 15 тисяч тонн пального на добу. Про це повідомив директор WOG Holding BV Андрій Пивоварський. Але цього недостатньо, повідомляє 24 канал з посиланням на Інтерфакс-Україна.
- Щоб досягти нормального рівня забезпечення для споживачів потрібно збільшити постачання щонайменше до 22 тисяч тонн пального на добу.
- Якщо ж враховувати потреби армії та аграріїв, яким потрібно також формувати запаси, то необхідно збільшити постачання до 25 – 27 тисяч тонн на добу.
Тобто для того, щоб ринок функціонував без дефіциту, потрібно на 80% більше завозити пальне, ніж це роблять сьогодні.
При цьому Україна і так швидко наростила постачання пального з Європи. У лютому цей показник становив всього 1,5 – 2 тисяч тонни на добу. У травні він виріс до 15 тонн. І очікується, що постачання ростимуть і надалі.
Пивоварський прогнозує, що Україна вийде на достатній рівень забезпечення дизельного пального вже протягом місяця. Якщо не буде неочікуваних перепон, звісно. Дещо складніша ситуація з бензином. На насичення ринку цим пальним знадобиться більше часу через дефіцит А-95 у Європі.
![subscribe](/images/train.jpg)
Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися