Авторинок в росії за рік суттєво обвалився
Продаж нових легкових автомобілів в Росії знизився на 59% за 2022 рік. Найбільше населення купувало авто марки Лада, оскільки більшість західних марок покинуло ринок.
У 2022 році продажі нових легкових автомобілів в Росії знизилися на 59% в порівнянні з попереднім роком, до 626,3 тисячі одиниць, згідно з дослідженням аналітичного агенства “Автостат”.
29,4% з усього обсягу проданих автомобілів припало на вітчизняні бренди, левову частку яких становлять автомобілі Лада. Їх продано 27,9% від загального обсягу ринку тиражем 174,7 тисячі. одиниць.
Зверніть увагу! Через повномасштабне вторгнення Росії на територію України, більшість іноземних брендів заявили про вихід з російського ринку, а деякі вже встигли це зробити. Як от, наприклад, американський Ford. Компанія вчора повідомила, що вийшла зі спільного з росіянами виробництва легких вантажівок “Соллерс”.
На другому місці за кількістю покупок опинився корейський бренд із загальною часткою продажів у Росії 19,5%. Так, поряд з Ладою стоять Kia (65,7 тисячі автомобілів) та Hyundai (54 тисячі автомобілів). Далі у пасажирському сегменті йдуть китайські виробники із сумарною часткою 19,2%.
У аналітичному агенстві “Автостат” зазначили, що китайські автомобілі випереджають європейські, у яких на Російському ринку 18,5%. Однак серед брендів французька Renault (40,8 тисячі одиниць) займає четверте місце, китайська Chery (39,3 тисячі одиниць) – п’яте.
В агентстві додали, що у 2022 році частка продажів японських брендів на російському ринку легкових автомобілів становить 12,4%, тоді як решта 1% ринку припадає на американські марки.
Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися