ConcordBank вперше в історії України проведе прозору процедуру ліквідації банку – Юлія Сосєдка

ConcordBank вперше в історії України проведе прозору процедуру ліквідації банку – Юлія Сосєдка

13:33 Серпень 9, 2023

Економіка 1337 4 хвилини

ConcordBank, вперше в історії України, зробить процедуру ліквідації фінустанови максимально прозорою. Про це на своїй сторінці у Фейсбук написала співвласниця банку Юлія Сосєдка,

Юлія Сосєдка звернулася до усіх клієнтів та партнерів банку.

«Я розумію, що всі ці люди сьогодні занепокоєні. Тому хочу зазначити головне: ми нікуди не зникаємо. Ми й надалі працюємо над вирішенням ситуації й будемо з вами до останнього. Ми – перший та єдиний в історії України банк, який хоче зробити і, я впевнена – зробить, процедуру ліквідації дійсно прозорою. Передусім ми піклуємось про наших клієнтів, тому будемо стояти на захисті ваших інтересів й надалі, як стояли до цього», – написала вона.

За її словами, турбота про клієнтів наразі найголовніше для банку.

За інформацією співвласниця банку, понад 373 600 людей тримали свої гроші на рахунках та депозитах у ConcordBank.

«Понад 11 300 юридичних осіб користувалися нашими послугами: тримали рахунки, брали кредити, вносили депозити, користувалися іншими банківськими продуктами. Ми обслуговували 5 700 фізичних осіб-підприємців. У ConcordBank всі вони отримували якісні послуги та якісні продукти. Особисто для мене це не просто показники, не просто цифри. За кожною я бачу людину, українця, який довіряв нам свої гроші протягом останніх 17 років. Вони зростали з нами, здобували досвід, допомагали нам ставати кращими», – йдеться у повідомленні.

Вона поділилася інформацією, щодо того, які дії вживає команда банку аби процедура з ліквідації відбувалася максимально прозоро та зручно для клієнтів.

«Перше: Інструкції. Задля того, щоб максимально швидко опрацювати всі запити наразі нашими юридичними консультантами розробляються детальні інструкції. В них будуть зазначені всі права та зобов’язання наших клієнтів, а також покрокові дії, щодо розв’язання будь-яких питань, пов’язаних з банком. Ці інструкції з’являться найближчим часом. Мова йде про кілька днів максимум.

Друге: Комунікації. Ми створюємо новий кол-центр, а також тимчасовий сайт з усіма необхідними контактами та інформацією. У такий спосіб ми розраховуємо максимально спростити комунікацію з нашими клієнтами та зробити її ефективною. Попри всі труднощі, наша головна мета зараз – забезпечити прозорість всіх процесів та підтримку», – пояснила Юлія Сосєдка.

Джерело

social
Слідкуйте за нами у соцмережах
subscribe
Хочеш читати новини поки нема інтернету?

Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.

Підписатися
subscribe
Підписка
Оформіть підписку
Приєднуйтесь до нашого списку розсилки, щоб отримувати актуальні новини на свою пошту.
Ми не розсилаємо спам, ми поважаємо вашу приватність.
Новини дня