Обвал російського експорту дизельного пального
Російський експорт дизельного пального різко впав у перші ж дні після того, як Москва запровадила заборону на його вивезення. Це стало новиною, оскільки учасники ринку були скептично налаштовані щодо того, наскільки агресивно росія буде впроваджувати цей захід.
Дані аналітичної компанії Vortexa свідчать, що поставки дизельного пального впали на 57% після того, як російський уряд запровадив заборону, яка частково була спрямована на те, щоб спрямувати більше цього продукту на внутрішній ринок.
Із 21 вересня до кінця місяця експорт упав до 207 000 барелів на добу, порівняно з 479 000 барелів на добу протягом 1–20 вересня.
Трейдери та аналітики уважно стежать за експортом російської нафти, щоб оцінити обсяги видобутку після того, як російський уряд засекретив офіційні дані в цій сфері. Зниження експорту дизельного пального вже очікувалося у вересні через ремонтні роботи на НПЗ.
Незважаючи на падіння експорту дизельного пального, загальний експорт нафтопродуктів з росії минулого місяця фактично зріс майже на 7% – до 2,43 млн барелів на добу. Це відбулося за рахунок збільшення обсягів нафти, легкого кінцевого продукту, що використовується для виробництва бензину, а також мазуту, який часто використовується як сировина для судноплавства і вторинної переробки.
Експорт мазуту, що становить майже третину від загального обсягу, порівняно з попереднім місяцем зріс на 19% – до 763 000 барелів на добу. Експорт сировини для нафтопереробки, зокрема вакуумного газойлю, збільшився до 4-місячного максимуму – 128 000 барелів на добу. Поставки бензину та компонентів сумішевих бензинів упали до 11-місячного мінімуму – 77 000 барелів на добу. Продаж гасу зменшився до 29 000 барелів на добу, що є найнижчим показником з липня.
Джерело: portfolio.hu
Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися