Збитки компаній, що пішли з російського ринку, становлять $103 млрд, - The New York Times
Російському диктатору володимиру путіну вдалося перетворити відхід компаній на вигоду для лояльної еліти.
Про це повідомляє The New York Times.
Видання повідомляє, що західні компанії, які оголосили про відхід з російського ринку, задекларували понад 103 мільярди доларів збитків з початку війни
“путін витягнув у компаній якомога більшу частину цього багатства, продиктувавши умови їх відходу. Він також обклав ці виходи постійно зростаючими податками, заробивши минулого року щонайменше 1,25 мільярда доларів США на військову скарбницю росії”, – пише видання.
Як приклад NYT наводить угоду з російськими активами нідерландської пивоварної компанії Heineken, в яку втрутилася влада росії. Згідно з джерелами, близькими до переговорів, російська влада відхилила угоду Heineken і передала активи парфумерній компанії Арнест.
“Сьогодні в росії продовжує існувати міцний споживацький світ, який допомагає путіну підтримувати відчуття нормального життя, попри війну, яка виявилася довшою, смертоноснішою і дорожчою, ніж він прогнозував. Більшість іноземних компаній залишаються в росії, не бажаючи втрачати мільярди, які вони інвестували туди протягом десятиліть”, – пише видання.
Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися