Німецькій автомобільній промисловості загрожує крах: буде більше звільнень у Continental
Третій за величиною у світі постачальник автомобілів має намір звільнити тисячі працівників. Крім того, в середу Continental оголосив, що прорахувався у своєму початковому плані скорочення витрат і що звільнень має стати набагато більше задля того, щоб компанія вижила.
Німецький постачальник автозапчастин Continental заявив у середу, що буде змушений збіільшити раніше оголошені скорочення робочих місць на сотні, оскільки весь сектор стогне під впливом падіння попиту і високих цін на енергоносії.
Нещодавно оголошені скорочення в основному торкнуться заводів у Німеччині, а в штаб-квартирі компанії в Ганновері можуть навіть відбутися скорочення.
Група ліквідує понад сім тисяч робочих місць по всьому світу в рамках реструктуризації, яка планувалася протягом декількох років.
Представник компанії повідомив Reuters, що постраждалим працівникам буде запропоновано достроковий вихід на пенсію, можливе переведення на інші підприємства в регіоні.
Однак на одному з найбільш постраждалих заводів компанії, у Вецларі, Німеччина, 360 працівникам, яких планується звільнити, з початкових 430, такі пакети не будуть запропоновані.
Continental також розпадається під вагою німецьких автомобільних проблем
Компанія є третім найбільшим у світі постачальником автомобілів і четвертим найбільшим виробником шин, що спеціалізується на гальмівних системах, автомобільній електроніці, безпеці транспортних засобів, силових агрегатах, компонентах шасі, тахографах та інших компонентах для автомобільної та транспортної галузей.
Однак німецький гігант, як і інші великі компанії в цьому секторі, не може залишатися конкурентоспроможним на європейському ринку, де високі ціни на енергоносії та низький попит означають, що йому доводиться конкурувати з безліччю іноземних виробників.
Джерело: vg.hu
Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися