Huawei продав свій бренд Honor
Китайський телекомунікаційний гігант Huawei продав свою дочірню компанію, бренд смартфонів Honor, щоб урятувати його від потенційних проблем, з якими зіткнулась материнська Huawei через санкції США, – повідомила компанія у вівторок в одній зі своїх заяв.
Бренд продали її новому власнику під назвою Zhixin New Information Technology Co, що належить уряду міста Шеньчжень, в якому, до речі, знаходиться штаб компанії Huawei.
Після завершення купівлі-продажу компанія Huawei не буде володіти акціями нової компанії Honor і не братиме участі в подальшому функціонуванні бізнесу або у прийнятті рішень компанії, – підкреслюється в заяві компанії.
На такий крок Huawei пішла через «величезний тиск», з яким зіткнувся споживчий бізнес компанії. Цей тиск пов’язаний із недоступністю технічних компонентів, необхідних для виробництва мобільних телефонів Huawei, – пояснюють у компанії.
США ще більше посилили обмеження щодо Huawei у травні, унеможливлюючи для китайської компанії придбання програмного забезпечення та технологій США. У Huawei наголосили, що рішення про продаж допоможе торговим посередникам та постачальникам Honor “пережити цей важкий час”. Однак поки невідомо, чи зможе Honor, відокремившись від Huawei, отримати доступ до американських технологій.
Заснована в 2013 році, Honor стала однією з найбільших у світі брендів мобільних телефонів за обсягами продажів, щорічно продаючи близько 70 мільйонів пристроїв. Більше того, за останні п’ять років компанія Honor принесла Huawei понад 10 млрд доларів доходу. Однак, фінансових деталей щодо купівлі-продажу бренду надано не було.
З минулого року Вашингтон вводить усе більше і більше санкцій проти бренду Huawei, посилаючись на міркування національної безпеки та звинувачуючи китайську компанію в тому, що вона допомагає китайській державі в шпигунстві. Huawei, в свою чергу, американські звинувачення заперечує. Однак санкції завдали компанії серйозного удару, оскільки популярність смартфонів Huawei значно знизилася серед некитайських споживачів, зокрема, через відмову від використання сервісів Google. Незважаючи на те, що компанія працює з метою заміни американської продукції, що використовується для виготовлення її пристроїв із моменту введення обмежень, на серйозність проблем вказує заява президента споживчого сектору компанії Річарда Ю, яку він озвучив ще в серпні: незабаром у них закінчаться чіпи, що використовуються для виготовлення смартфонів.
Джерело: MTI
Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися