Українські національні авіалінії. Мета створення, бюджети, напрямки і стратегічні завдання
25 листопада Президент оголосив про те, що в Україні буде створено нову державну авіакомпанію України — національного українського перевізника. Про це стало відомо під час форуму «Велике будівництво: авіа та туризм».
Також глава держави анонсував назву національного авіаперевізника — Українські національні авіалінії, Ukrainian National Airlines (UNA), передає Слово і Діло.
Стратегічним завданням створення такого державного авіаперевізника є забезпечення завдань держави у цьому напрямку: евакуація громадян, відновлення галузі після кризи, забезпечення польотів на стратегічно важливих маршрутах.
Президент наголосив, що це буде державний авіаперевізник, який не залежатиме від будь-яких інших груп.
Наразі в Україні флагманом авіаперевезень є Міжнародні авіалінії України (МАУ). У 2011-му Фонд держмайна України повністю продав частку держави цієї компанії. Відтак, новими власниками стали компанії «Capital Investment Project» та «Онтобет промоушнз лімітед» з реєстрацією на Кіпрі, яку пов’язують з Ігорем Коломойським, йдеться у Вікіпедії.
Літаки замовлятимуть і вітчизняні, і закордонні
До створення українського державної авіакомпанії залучать Airbus – відому європейську авіабудівельну компанію. Міністерство інфраструктури вже підписало з цією компанією меморандум про взаєморозуміння щодо новоствореного національного перевізника.
У меморандумі йдеться про можливість лізингу або купівлі 6 малих літаків, 12 середніх та 4 широкофюзеляжних літаків.
Денис Шмигаль заявляв про те, що національний авіаперевізник буде закуповувати літаки українського виробництва, а також тривають переговори щодо закупівлі літаків у міжнародних виробників.
Так, держава замовила виробництво трьох літаків Ан-178 на українському державному підприємстві «Антонов». Також було підписано меморандум між Міністерством оборони та «Антоновим» про співпрацю у сфері будівництва літаків, які будуть використовуватися для збройних сил України. Президент розповів про перемовини щодо створення сучасного авіахабу, який забезпечуватиме модернізацію пасажирських літаків на вантажні, передає Економічна правда.
Фінансування національних авіаліній. План розвитку.
На перший рік роботи бюджет Українських національних авіаліній складе 96 млн євро. Компанія розпочне свою діяльність вже з наступного року. Для українців будуть доступні 2 внутрішні і 14 міжнародних напрямків, передає Економічна правда.
На другий рік планують витратити 50-60 млн євро, 3-5 літаків і відкриють 8 напрямків.
Далекомагістральні рейси планують відкрити з 2023 р. Для цього використовуватимуть далекомагістральні джети на 300-330 пасажирів.
До 2026 року планують збільшити кількість повітряних суден до 14-20 літаків. Кількість далекомагістральних рейсів збільшать до п’яти, ціллю є здійснювати щороку 2100 рейсів. Внутрішні рейси працюватимуть на 8 напрямках та здійснюватимуть 7000 перельотів на рік. Про такі плани Українських національних авіаліній розповів консультант французької компанії Aerogestion Патріс Фазьє, передає ЦТС.
Міністр інфраструктури Олександр Курбаков підкреслив, що компанія UNA в період до 5 років стане прибутковою. Також міністр зауважив, що ринок авіаперевезень буде зростати і всім вистачить місця.
Очевидно, що підписана нещодавно угода з ЄС про відкрите небо також стимулюватиме зростання ринку авіаперевезень України.
Оксана ЧОПАК
Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися