Колишній McDonald's у Росії відкриється уже з новою назвою, але незмінним меню
Із новою назвою, логотипом і власником, але з принципово незмінним меню, ресторани, які колись належали мережі закладів швидкого харчування McDonald’s, відкриються в Росії з неділі.
Американська компанія, найбільша в світі мережа закладів швидкого харчування, оголосила в травні, що продасть свої ресторани в Росії одному зі своїх місцевих ліцензіатів Олександру Говору після того, як Росія розпочала війну проти України.
Новий логотип зображує дві картоплини фрі та крихітний гамбургер на зеленому тлі. Назва нової мережі наразі тримається в секреті. У п’ятницю в Росії назва телефонного додатка McDonald’s змінилася на Мой Бургер (мій бургер), а на онлайн-карті за місцем розташування ресторанів з’явилося слово Мак, але це тимчасово, повідомляє пресслужба компанії.
Згідно з інформацією, що проникла в російські ЗМІ, за винятком Біг Мака, практично всі продукти залишаться у переліці, щоправда, з дещо зміненою назвою. Наприклад, Filet-O-Fish буде Fish Burger, а Chicken McNuggets стануть просто нагетсами. Також залишаться морозиво та пиріг, а для персоналу, який набирається на всіх обертах, нової форми не шили. У McDonald’s у Росії працювало близько 62 тис. людей.
McDonald’s, якому належить 84 відсотки мережі закладів швидкого харчування в Росії, очікує одноразового списання на балансі 1,2-1,4 мільярда доларів через вартість відмови від своєї присутності на російському ринку після більш ніж трьох десятиліть.
Джерело: MTI
Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися