Оборот Alibaba в День холостяків перевищив минулорічний результат у перші півгодини

Оборот Alibaba в День холостяків перевищив минулорічний результат у перші півгодини

17:56 Листопад 11, 2020

Економіка 2869 3 хвилини

Magyar

Уже після першої півгодини оборот китайського Інтернет-порталу роздрібної торгівлі Alibaba у День холостяків, акцію з нагоди якого цього року в Китаї проводять уже вдванадцяте, перевищив остаточний результат минулого року, – йдеться у повідомленні китайського новинного порталу CGTN.

Кампанія зі значним зниженням цін розпочалася раніше, ніж будь-коли раніше, ще 1 листопада, а до першої півгодини основного дня, 11 листопада, валовий товарообіг досяг 372,3 млрд юанів (56,3 млрд доларів), – повідомила Alibaba Group. Оборот уже перевищив торішній кінцевий результат у 268,4 млрд юанів (38,4 млрд доларів).

Акції до Дня холостяків традиційно пов’язані в основному з платформами Alibaba Tmall і Taobao, що займаються бізнесом в Інтернеті, але протягом останнього десятиліття до неї долучилися також ряд інших платформ електронної комерції. Згідно з повідомленням JD.com, другої за величиною платформи електронної комерції в Китаї, її товарообіг зріс на 90 відсотків 1 листопада порівняно з цим днем минулого року, тоді як 11 листопада обсяг операцій у перші десять хвилин досяг 200 мільярдів юанів.

Епідемія коронавірусу сприяла успіху кампанії електронної комерції цього року, оскільки обмеження, запроваджені в першій половині року, і дотримання карантину спонукали китайських споживачів робити покупки в Інтернеті. За даними Міністерства торгівлі Китаю, оборот електронної комерції в країні за перші три квартали року перевищив 8 трильйонів юанів, що на 9,7 відсотка більше порівняно з аналогічним періодом минулого року.

У Китаї День холостяків відзначається щороку 11 листопада з початку 1990-х років, а в 2009 році з нагоди цього сучасного свята група компаній Alibaba провела свою першу велику акцію залучення клієнтів із подвійним зниженням цін. Із тих пір ярмарок перетворився на найбільший у світі роздрібний продаж. Минулорічний його оборот більше ніж у два з половиною рази перевищив загальний обсяг продажів передріздвяної «Чорної п’ятниці» та наступного дня покупок – «кіберпонеділка» у США.

MTI

social
Слідкуйте за нами у соцмережах
subscribe
Хочеш читати новини поки нема інтернету?

Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.

Підписатися
subscribe
Підписка
Оформіть підписку
Приєднуйтесь до нашого списку розсилки, щоб отримувати актуальні новини на свою пошту.
Ми не розсилаємо спам, ми поважаємо вашу приватність.
baner 1 baner 2
Новини дня