Китай та індустрія розкоші

Китай та індустрія розкоші

08:31 Грудень 25, 2020

Економіка 2909 2 хвилини

Magyar

Через п’ять років Китай може стати найбільшим ринком предметів розкоші, зазначається в спільному звіті консалтингової компанії Bain & Company та платформи електронної комерції Tmall, що входить до групи Alibaba.

Незважаючи на слабкий початок року через пандемію, продажі предметів розкоші в азіатській країні зросли 2020-го на 48% і становитимуть близько 346 млрд юанів (53 млрд доларів).

Таким чином Китай подвоїв прибуток у цьому секторі, збільшивши свою частку на світовому ринку предметів розкоші з 11% минулорічних до 20%.

Згідно з доповіддю, за збільшення попиту на предмети розкоші в КНР відповідальні покоління Y (народжені між 1984 і 1994 роками) та Z (1995–2009).

У попередньому звіті Bain зазначалося, що після 6-літнього циклу зростання глобальних продажів предметів розкоші 2020-го через епідемію коронавірусу вони можуть впасти на 23%, до 217 мільярдів доларів.

Якщо очікування підтвердяться, то цього року це буде перший спад у секторі з 2009 року, коли продажі впали на 9%, але вже 2021-го може відбутися значне зростання. Bain також розраховує на те, що прибуток виробників товарів розкоші цього року впаде на 60% і наступного вони зможуть повернути лише половину втраченого доходу.

Джерело:  (vg.hu)

social
Слідкуйте за нами у соцмережах
subscribe
Хочеш читати новини поки нема інтернету?

Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.

Підписатися
subscribe
Підписка
Оформіть підписку
Приєднуйтесь до нашого списку розсилки, щоб отримувати актуальні новини на свою пошту.
Ми не розсилаємо спам, ми поважаємо вашу приватність.
Новини дня